Kontingent

I Ølstykke FC betaler medlemmerne kontingent pr. halvsæson. Der trækkes fra dit betalingskort den 1/3 og den 1/9.

Passiv medlemskab gælder 12 måneder og opkræves 01.03.

Betaling for ekstra træninger kan forekomme, ligesom man også skal påregne udgifter til deltagelse i private stævner, ture, rejser og sociale arrangementer. De pågældende spillere vil altid blive informeret på forhånd.

Spillere i Ølstykke FC der skal på efterskole, har mulighed for at have EFTERSKOLEKONTINGENT på kr. 300,- pr. år. Af erfaring ved vi, hvor vigtig klubrelationen er, for såvel spiller som klub i en efterskoleperiode. Kontakt kontoret på adm@øfc.dk for at høre nærmere.

Du melder dig ind i Ølstykke FC ved at klikke her.

Betaling af kontingent sker automatisk ved opsætning af betalingskort ved indmeldelse.

11. juli kl. 21:30 Sommerferielukning på ØFCs kontor fra 6. -28. juli 2024
Nyt fra kontoret
20. marts kl. 19:56 Legebold Efterår 2024, starter søndag 25. august kl. 9 på Ølstykke Stadion
14. december kl. 19:54 ØFC rundede 1000 medlemmer i efteråret